نردبان آلومینیومی 2 تکه تاشو 12 پله 3.6 متری جهان ارتفاع

۳,۰۶۰,۰۰۰ تومان

وزن 11.7 کیلوگرم
حداکثر ارتفاع به صورت هشتی به متر

حداکثر ارتفاع باز شده به متر

تعداد کل پله

12

تعداد پله در هر بلوک

حداکثر وزن قابل تحمل

رنگ

,

ارسال رایگان

ندارد

ارتفاع جمع شده به متر

موجود | آماده سازی و ارسال ظرف 3 روز

جهت مشاهده اطلاعات فنی محصول به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.

فیلم مربوط به مقایسه نردبان های آلومینیومی تاشو مفصلی

فیلم بربوط به کیفیت پروفیل و پانچ نردبان های آلومینیومی

مشخصات فنی: 

2 تکه تاشو مفصلی

تعداد کلی پله: 12 پله

تعداد پله در هر طرف: 6 پله

ارتفاع بسته : 1.8 متر

ارتفاع باز : 3.6 متر

قابل استفاده به 3 صورت : هشتی، نود درجه و مستقیم

وزن : 12 کیلوگرم

اتصال نردبان به صورت مفصلی با قفل و لولای فولادی می باشد.

هر جفت قفل و لولا با یک میله فولادی بهم متصل شده و سهولت زیادی جهت استفاده نردبان به شما میدهد.

 

چرا پیشنهاد ما به شما نربان های آلیان صنعت می باشد؟ نردبان های شرکت آلیان صنعت از آلمینیوم آلیاژی 6063 می باشد نه آلمینیوم ضایعاتی و اصطلاحا ذوبی، نردبان ها آلیان صنعت در صورت تمایل مشتری به صورت بدون رنگ عرضه می شود و شما می توانید کیفیت سطح پروفیل آلمینیوم را به خوبی مشاهده کنید و علت رنگ آمیزی نردبان فقط زیبایی بیشتر محصول می باشد در صورتی که اگر پروفیل آلمینیوم مصرفی درجه 2 و اصطلاحا ذوبی باشد، از کیفیت سطح قابل قبولی بر خوردار نیست و تخلخل دارد لذا باید رنگ آمیزی شود و اصولا تولید کننده مجبور است به صورت کنیتکس نردبان را رنگ آمیزی کند. ( دانه های ریز و درشت در رنگ آمیری که کیفیت سطح نشان ندهد)

همینطور که در تصویر بالا  ملاحظه میکنید این نوع رنگ آمیزی حکایت از پروفیل با کیفیت سطح بسیار پایین می باشد وبه دلیل پایین بودن استحکام پروفیل اولین مشکل آن پارگی پروفیل از قسمت های تحت فشار می باشد. همانند تصویر زیر:

همچنین شرکت ها جهت کاهش قیمت محصولات خود در قسمت قفل نردبان به جای فولاد  از چند تکه ورق آهنی استفاده می کنند. قفل نردبان مهمترین قسمت نردبان های قفلی بوده و وظیفه تحمل وزن بر عهده این بخش می باشد.

نردبان های قفلی جهت باز و بسته شدن قفل نیاز به یک ضامن دارند که شرکت آلیان صنعت جهت افزایش کیفیت محصول تولیدی و سهولت کار با نردبان از ضامن های میله ای استفاده می کند. فرق این 2 سیستم به شرح زیر است: ضامن های ورقه ای باری هر بار قفل شدن و باز شدن نیاز به کشیده شدن دارند، یعنی برای باز کردن نردبان از حالت بسته به حالت عمودی و بستن مجددا نردبان مجموعا 10 بار ضامن ها باید آزاد شوند که این باعث استهلاک ضامن میشود و ضامن به زودی از جایی که فلش ضامن ورقی روی عکس نشان می دهد خواهد شکست. در صورتی که در ضامن های میله ای تنها با 2 بار باز و بسته کردن ضامن شما می توانید نردبان بسته را کاملا باز و مجددا به صورت اول ببندی. استهلاک کم شده. همچنین در صورت ایجاد خرابی در قسمت ضامن برای ضامن های میله ای شما می توانید یه میله جدید خریداری و جایگزین کنید در صورنه که برای ضامن های ورقی شما باید سیستم قفل را به صورت کامل تعویض نمایید.

نردبان يكي از ملزومات اساسي در انجام امور و كارهاي فني بوده كه از قديم با تنوع خيلي كم به صورت چوبي و آهني كه بسيار جاگير، غير ايمن و سنگين مورد استفاده قرار مي‌گرفت. هم اكنون نردبان چهار آلیان صنعت با شش مفصل فولادي، قابليت استفاده در 1 حالت را به ما مي‌دهد. قابلیت این نردبان که آن را از سایر نردبان ها متمایز می کند اهرم اتصال دو قفل این نردبان به یکدیگر می باشد که امکان باز و بستن نردبان را به سهولت به شما میدهد.نردبان های آلیان صنعت از سنگین ترین و مقاوم ترین نردبان های موجود می باشد که قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرم را داراست و تمامی قطعات یدکی و مصرفی آن از جمله قفل های مفصلی آن موجود و قابل تعویض می باشد. ابعاد استاندارد این نردبان در حالت جمع شده باعث شده که حتی با یک مشاین سواری قابل حمل باشد. جنس اين نردبان كاملا از آلومينيوم 6063 استاندارد بوده و با روكش رنگ كوره اي و بسيار با كيفيت عايق شده است. پله های این نردبان از پروفیل آلمینیوم با مقطع مربع شکل به ابعاد 3 سانتی متر در 3 سانتی متر تهیه شده که باعث استحکام این نردبان می شود. همراه این نردبان یک پله پهن متحرک می باشد که میتوانید آن را روی هر کدم از پله های مد نظر که میخواهید روی آن توقف طولانی مدتی داشته باشید قرار دهید. اين نردبان داراي یک پايه T شكل است که قابلیت نصب در هر یک طرف را داراست كه به دليل برخوردار بودن از پايه های لاستيكي مانع از سر خوردن و باعث ايجاد تعادل صد در صد مي‌شود. اين ارتفاع براي استفاده در کارگاه‌ها، انبار‌ها، کارخانه‌ها، باشگاه‌ها، سالن‌ها، تالار‌ها، مساجد، بيرون منزل، داخل حياط، سالن، فروشگاه‌ها، اداره‌جات و… مناسب است. مفصل‌ها ي فولادی اين نردبان با پيچ و مهره به بدنه متصل شده و اين امر باعث سهولت تعويض آن‌ها در صورت خرابي مي‌شود. نردبان های آلیان صنعت از سنگین ترین و مقاوم ترین نردبان های موجود می باشد که قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرم را داراست و تمامی قطعات یدکی و مصرفی آن از جمله قفل های مفصلی آن موجود و قابل تعویض می باشد.

وزن 11.7 کیلوگرم
حداکثر ارتفاع به صورت هشتی به متر

حداکثر ارتفاع باز شده به متر

تعداد کل پله

12

تعداد پله در هر بلوک

حداکثر وزن قابل تحمل

رنگ

,

ارسال رایگان

ندارد

ارتفاع جمع شده به متر

رضایت خریداران